*** www.kadinaozgu.com ***

12 Ağustos 2011 Cuma

Ebru Şallı “Ebruli” markası için Finspor’u seçti

Pilates’le dolu bir sezona merhaba!
Sporla yakından ya da uzaktan ilgiliyseniz, Finspor’u mutlaka duymuşsunuzdur. Koşu bantlarından vücut geliştirme cihazlarına, kondisyon bisikletlerinden egzersiz bilgisayarlarına dünyaca ünlü spor markalarını 37 yıldır sporseverlerle buluşturan Finspor, Türkiye’de sportif yaşamın ve sporun öncüsü olmaya devam ediyor.
Türkiye’de Pilates denince akla gelen ilk isim olan Ebru Şallı da, kendi Pilates markası olan “Ebruli”yi sporseverlere ulaştırmak için Finspor’u tercih etti. “Ebruli” ürünleri, kısa sürede Finspor mağazalarının en çok ilgi gören ürünleri arasına girdi.
Finspor’da “Ebruli” markası altında yer alan minder, lateks band, mini Pilates topu ve gym ball ürünlerinin çok talep görmesi nedeniyle Pilates fitness set, pedometre (adım sayar), toning ball, çember ve balance bileklik ürünleri de ürün gamına eklendi. Böylece artık keyifle Pilates yapmak için ihtiyaç duyduğunuz tüm malzemeleri Finspor mağazalarında bulabilirsiniz
Ebru Şallı ile Pilates ve Finspor’da satışa sunduğu “Ebruli” markası üzerine keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.
- Sizce Türk kadınları yeterince spor yapıyor mu?
Türk kadınlarının artık yeterince spor yapmaya başladığını söyleyebiliriz sanırım. Bunu da Pilates’le tanışmalarına bağlıyorum. Pilates önceleri Türk insanına uzak ve zengin sporu olarak algılanıyordu. Ancak artık bu anlayış değişti. Herkes evinde TV karşısında ve DVD’lerle Pilates yapma lüksüne sahip. Beni takip edip, güzel sonuçlar alan insanların sayısının çığ gibi büyüdüğünü duydukça inanın çok mutlu oluyorum.
- Sadece spor değil, sağlıklı yaşamın her alanıyla ilgilisiniz. Yemek kitabınız bile çıktı. Bu merak ne zaman başladı?
Sağlıklı yaşam tarzına ve yemek yapmaya olan ilgim çok küçük yaşlarda başladı. Çocuk yaşlardan beri mutfağa ilgim vardı ve yemek yapmayı hep çok sevdim. Sağlıklı gıdaları birbirine karıştırıp yeni lezzetler keşfetmeyi seviyorum. Bu yüzden yemek üzerine iki kitap hazırladım. Birincisi bebek mamaları ve çocuk yemekleri kitabım, şu anda yeni çıkan ise Ebru’nun mutfağından 30 dakikada hazırlanabilen hafif, lezzetli ve pratik tarifler kitabı. Bu ikinci kitabım, zamanla yarışan ve çalışan hanımlara çok hitap ediyor. Şimdiden büyük ilgi var. Sanırım kitapların devamı gelecek.
- Türkiye’de isminiz Pilates ile adeta özdeşleşti. Neden başka bir spor alanı değil de Pilates?
Pilates’le ilk tanıştığımda, ilk çocuğuma hamileydim ve ilk andan itibaren Pilates’i çok sevdim. Bedenime, ruhuma ve bana çok hitap etti. Hayata bakış açımı değiştirdi. Adeta Pilates’le erdim diyebilirim. Sonrasında gerekli eğitimleri alıp Pilates eğitmeni olmaya karar verdim. Stott Pilates’ten Advanced eğitimlerine kadar hepsini tamamlayıp kendi DVD’lerimi hazırlamaya başladım. Sonrasında ise TV programı projesini geliştirip TV kanalına sundum ve hemen programa başladım. Şu an 4 DVD’m var ve 3 yıldır da her gün canlı yayında Pilates programımla Pilates severlerle buluşuyorum.

- Kendi markanız olan “Ebruli” nasıl ortaya çıktı?
Ebruli markasına şöyle karar verdim: Pilates programına başladıktan sonra Pilates topu, lastiği, mat ve çeşitli Pilates malzemelerine ihtiyaç duyulduğunu gördüm. Çok talep vardı. Herkes bana bu ürünleri soruyordu. Sonunda karar verdim ve harekete geçtim. Finspor’la ortak bir çalışma yaparak işe başladık ve işte sonuç ortada…
- Evde kullanılan “Ebruli” Pilates ürünleri sayesinde herkes artık evinde Pilates yapabilecek mi?
Ebruli ürünlerini kullanarak ve beni DVD’lerimden ya da TV’den izleyerek, herkes rahatlıkla Pilates yapabilir. Bu ürünlerin renklerinin seçimine, kaliteli ve özellikli olmalarına çok önem verdim. Topların kaliteli olması çok önemli. Ayrıca benim Ebruli markalı bütün ürünlerimde kalpler mevcut. Çünkü ben sevginin her kapıyı açtığını düşünüyorum.

- Ebruli ürünlerine nereden ulaşabiliriz?
Ebruli ürünlerine büyük zincir marketlerden, YKM’lerden ve tabi ki Finspor mağazalarından kolayca ulaşabilirsiniz.

- Markanızı tüketiciyle buluşturmak için neden Finspor’u seçtiniz?
Çünkü Finspor güvenilir bir marka. Yüksek kaliteyi yakalayarak kendini ispat etmiş ve iyi markaları bünyesinde barındırıyor. Açıkçası bu ürünleri çıkartırken birçok markadan teklif aldım ama Finspor’da karar kıldım.
- Türkiye’de Pilates’i yaygınlaştırmak için yeni projeleriniz var mı?
Türkiye’de Pilates’i tanıtmaya devam edeceğim. Çünkü Pilates bir şifadır, sonu olmayan bir güçtür. Ben TV karşısında her gün canlı yayında Pilates yapmaya Pilates severler için devam edeceğim. Ayrıca yeni DVD’ler hazırlayıp daha da geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder